Linda Gusatvsson;*

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Har tagit...

Av Linda Gustavsson - 8 maj 2011 16:49

Tjenare bloggen!!

Idag har jag varit på hundkurs dte gick sådär. Sen har jag varit på sharpman;)

Och köpt lite grejer till Nelly;) Förut solade jag lite ochså. Och så har jag tagit blder!:) Ni ska få se några av dom bilderna det vart inte ett så långt inlägg men ha det gött alla söta!!!         sådär vart rätt nöjd med dom bilderna HEJDÅ!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Gustavsson - 10 februari 2012 16:14

Tjenare jag har inte bloggat på typ ett år och jag tycker inte att det är roligt längre så jag kommer nog inte att skriva på den här bloggen mer:( vi får se om jag startar en ny men hejdå      ...

Av Linda Gustavsson - 16 juni 2011 19:41

Jag hade på mig en typ blommig kjol,ett grått linne,vita tajts,änglahår och sen hade jag en låtsas blomma i håret det var allt från Linda HA DET GÖTT ALLA SÖTA    ...

Av Linda Gustavsson - 16 juni 2011 19:31

Jag börjar med att säga att det gick sjukt bra i kyrkan:) Jag kommer att sakna Anna sjukt mkt!!! Det kommer nog bilder från skolavslutning imorn då ska jag va med Ester;) Ska fråga om hon kan hjälpa mig med att göra en ny header:D Nu ska jag berätta ...

Av Linda Gustavsson - 12 juni 2011 10:19

Tjenare bloggen!!! Igåår var jah på disco det va as nice!!! Vi gjorde massor av saker:) AA men nu har jag precis varit ute och gått runt OK med pappa och Nelly:) Jah kommer att ladda upp bilder:) så ni får se min frisyr kannske int syns så mkt men ...

Av Linda Gustavsson - 10 juni 2011 16:14

Tjenare bloggen!!! Har klippt mig det vart jätte bra jag vart jätte nöjd:) Men har en inbakad fläta nu så det syns int för jag ska ju spela match sen. Just nu sitter jag och bloggar och väntar på Ester jag är ensam hemma förutom Nelly vet int vart ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards