Linda Gusatvsson;*

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Gustavsson - 30 april 2011 13:14

Tjenare bloggen!!

Idag blire majbrasa med Johanna och kanske Cornelia<3333 Hoppas att det blire kul!!!Just nu sitter jag och kollar på sonnys chans;D Och bloggar:)

Men nu har jag int så mkt mer att säga hejdå alla sötknowas<3333

Av Linda Gustavsson - 26 april 2011 15:30

Tjenare bloggen!

Idag var det första skoldagen:( inte så kul men vi hade slöjd och det var kul;)

Jag har trädslöjd:) Kul:P Sen så ska jag va med Johanna<3<3 Men nu är hon på piano. Vi ska nog sola på studsmattan;) Nu orkar jag int blogga mer hejdå alla bloggläsare<3<3<3

Av Linda Gustavsson - 25 april 2011 19:42

Hejj alla bloggläsare nu har jag varit på fotboll. Boxholm mot Hjulsbro eller nåt tror jag;) Det vart 1-1:) Hade förstås hoppats på att Boxholm kunde vinna men det gjorde dom inte:( Imörra är det skola igen längtar int ett dugg!!! Men för hoppnings vis går det fört till sommarlovet. Ha det bra alla söta<3333

Av Linda Gustavsson - 24 april 2011 12:57

Nejj snart är det skola vill ha ledigt i minst 7.v till!!! Men men idag har jag varit på hundkurs det gick bra första g och andra g men tredje g så vart hon jätte o fokuserad:( Så hon bara bet i mina ben och lekte med hennes koppel så då vart jag lite besviken:( Men här kommer det lite bilder som jag har gjort på www.picjoke.com:)    

Av Linda Gustavsson - 23 april 2011 09:05

God morgon bloggen glad påsk på er<33

Idag ska mamma,Perry,Tobbe och jag till Linköping jag ska kolla på skor på SkoPunkten hehehe. Är rätt så trött nu för jag har allergi:( int kul!!! Men men sen ska vi till min faster och farbror och äta påsk mat mums mums!!!

Har int så mkt mer att säga så hejdå alla söta  

Av Linda Gustavsson - 22 april 2011 17:37

Tjenare bloggen!!!

Nu har man precis solat för första gången iår;) Det gillas!!!

Igår var jag som sagt med Natalie<333 vi var ute och fotade kommer nog bilder på det non annan dag världens sötaste Nelly var självklart också me;) Vi gick i skogen i typ 2 timmar!!! Så vart det glass vid OK me gött gött!!! Lilla Nelly vart helt slut det vart Natta och jag me!!! men men vi får höras non annan dag ha det gött alla söta<3

PS:VILKET UNDERBART PÅSKLOV!!!!

Av Linda Gustavsson - 21 april 2011 11:26

Tjenare bloggen!!!

Idag ska jag va med bästaste Natta  

Vet ej vad vi ska göra men säkert nått kul   Igår va mamma och jag på city gross och i Mjölby och så käka vi på mcd:D Tittade på några converse ville ha rosa i 36 men det fanns int spå ska köpa så får allt vänta lite men sånna vill jag ha!!!

-kommer en bild på sånna converse:P ha det gött alla söta!!!!   mina skor hahahah<333

Av Linda Gustavsson - 18 april 2011 10:15

Tjenare bloggen!!!

imörra ska jag,Cornelia,Johanna och My till Bodaborg:) längtar!!!

Bodaborg är typ som ett hus där man gör olika grejer typ uppdrag för er som int vet det. Idag är det soligt så ska ganske leka med Nelly och kolla på Avatar med Perry och så ska nog Perry hjälpa mig med att föra över melodifestivalslåtar till min mobil:D Hejdå alla söta<33333

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards