Linda Gusatvsson;*

Alla inlägg under maj 2011

Av Linda Gustavsson - 27 maj 2011 14:26

Tjenare bloggen!!!

Nu sitter jag och trökar ska till Mjölby sen och handla våg-tång och lite trådar:)

Imörra ska jag spela match och gå på kalas:) Maja fyller 4 år!!! Stor tjejja;)

På söndag är det morsdag för er som int visste det. Då ska jag även till farmor och på hundkurs:) Och sen på kvällen så ska Ingemar Stenmark vinna hela mästarnas mästare:) har hejat på honom ända från början:) Nu vet ni vad jag ska göra i helgen för hinner kanske inte blogga nåt!!

SÅ HA DET GÖTT ALLA SÖTA<33333

Av Linda Gustavsson - 26 maj 2011 18:48

Tjenare bloggen!!!

Just nu så sitter jag och lyssnar på Bruno Mars;)

På tisdag har jag vårkonstert då ska jag spela med orkestern och med min lärare då ska vi spela (nu grönskar det) kul!!! Fast det är lite pirrigt för det är på den stora scenen -_- men men kul iaf. Och på lördag ska jag spela match!! mot zeros:( Vill int möta dom dom är bra fast vi är bättre!!! HAHAHA:):):) Har int så mkt mer att berätta

HA DET GÖTT ALLA SÖTA    

Av Linda Gustavsson - 19 maj 2011 15:27

Tjenare!!!

Kom hem för ett par minuter sedan vi hade gympa sist v spelade fotboll så det blor att spela fotboll 4 g den här veckan:)Träning måndag,onsdag,gympan och match på söndag:) Ska på tvärflöjt sen  ska bli kul men orkar int blogga mer hörs non annan dag elr sen ha det gött alla söta  

PS:måste försöka ladda upp några  bilder non dag HERRÅ!!!  

Av Linda Gustavsson - 18 maj 2011 19:41

Tjenare bloggen!!!

Idag är det studiedag:)<333 Jag har varit med Nathalie Helge (stavning) Också har jag haft fotbolls träning sen åt jag och nu bloggar jag:) Nu har jag int så mkt mer att skriva så ha det gött alla söta<3333


Av Linda Gustavsson - 8 maj 2011 16:49

Tjenare bloggen!!

Idag har jag varit på hundkurs dte gick sådär. Sen har jag varit på sharpman;)

Och köpt lite grejer till Nelly;) Förut solade jag lite ochså. Och så har jag tagit blder!:) Ni ska få se några av dom bilderna det vart inte ett så långt inlägg men ha det gött alla söta!!!         sådär vart rätt nöjd med dom bilderna HEJDÅ!!!

Av Linda Gustavsson - 7 maj 2011 09:32

Tjenare bloggen!!!

Igår kväll va bara  bäst!!! Madde,Ester och jag cyklade och vi va på glassbilsjakt!!!!

Vi hade as kul Ester cyklade utan hjälm och mötte polisen 3-4 g! hahahaha;)

kl 11 blire att kolla när tjejerna spelar match mot vreta kloster med Madde!!!

Dom ska spela mot nunnor ne skojja bara lite med er;D

Måste gå nu ha det gött alla söta<333333

Av Linda Gustavsson - 5 maj 2011 18:28

Hejj igen bloggen en del av er kanske vill veta lite mer om mig så nu ska ni få veta lite till!!!

Jag heter Linda Sofia Gustavsson och är 12 år. Jag fyller år den 8 mars. Jag vill bli hundfrisör eller vanlig frisör när jag blir stor . några säger att jag är bra på att göra frisyrer. Det är kul fast dom blir int alltid så lyckade:( hahahah!!! Mina intressen är att spela fotboll,spela tvärflöjt,leka med min hund och att vara med mina kompisar. Mina bästisar heter Cornelia och Johanna<3<3<3

Så nu kommer jag int på mer. Om det är nåt mer som ni vill veta så är det bara att komentera<333

Ha det gött alla söta<33333

Av Linda Gustavsson - 5 maj 2011 17:25

Tjenare bloggen!!

Just nu sitter Nelly och jag och myser;D I skolan idag var det bråkigt vi hade vikarie

:( Men jag var int inblandat i nåt;)

Men har int så mkt mer att säga så vi syns non annan dag puss alla söta<333

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards